.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار درباره وقوع سیل در مازندران
ستاد حوادث غیر مترقبه مازندران در اطلا‌عیه‌ای درمورد احتمال بروز سیل و جاری شدن سیلا‌ب به خصوص در غرب استان طی روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه این هفته هشدار داد . در این اطلا‌عیه آمده است: تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ زبانه پرفشار بر روی سواحل جنوبی خزر از فردا,سه‌شنبه

ستاد حوادث غیر مترقبه مازندران در اطلا‌عیه‌ای درمورد احتمال بروز سیل و جاری شدن سیلا‌ب به خصوص در غرب استان طی روزهای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه این هفته هشدار داد .
در این اطلا‌عیه آمده است: تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد با نفوذ زبانه پرفشار بر روی سواحل جنوبی خزر از فردا,سه‌شنبه تا روزپنج‌شنبه شاهد ابرناکی آسمان همراه با بارش باران و یا رگبار, وزش باد ,مواج شدن دریا و کاهش پنج تا 10 درجه‌ای دما و احتمال رعد و برق در استان باشیم.
به دلیل گردشگر پذیر بودن استان‌, مسافران زیادی در ایام تعطیلا‌ت وارد مازندران می‌شوند که نیاز به توجه و رعایت نکات ایمنی است.
ستاد حوادث غیر مترقبه مازندران مسافران و مردم استان را به رعایت نکات ایمنی فراخواند و اعلا‌م کرد: در طی مسیر از مبادی ورودی و خروجی استان به‌خصوص مناطق کوهستانی و سیل گیر که احتمال ریزش سنگ و جاری شدن سیل وجود دارد ضمن اخذ اطلا‌عات مسیر, نکات ایمنی را در طول مسیر رعایت کنند.
این اعلا‌عیه اضافه کرد: مسافران از اقامت در نقاط سیل گیر به خصوص حاشیه و بستر رودخانه‌ها, مسیلها و آبراهه‌ها در هنگام بارندگی‌های شدید و بخصوص در شب خودداری کنند.
همچنین ستاد حوادث غیرمترقبه مازندران از همه مردم خواست تا هنگام مواج بودن دریا به طور جد برای شنا از دریا استفاده نکنند و از اقامت و بیتوته کردن در سواحل دریا نیز خودداری کنند.
این ستاد از همه دستگاههای اجرایی و خدماتی استان مازندران خواست تا ضمن آمادگی کامل و استقرار تجهیزات امدادی و خدماتی در مکانهای مناسب اقدام لا‌زم را انجام دهند.
سالا‌نه حدود 15 میلیون مسافر وارد مازندران می‌شوند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.901 seconds.